czwartek, 3 maja 2012

Stylizacja.

Przepraszam za ponowne zaniedbanie bloga. 
Niestety miałam teraz nawał prac związanych ze szkołą, ale ten ciężki okres powoli mija. 
Aktualizowałam punkty blogowe w zakładce Komentowanie/zapraszanie się opłaca .
Ci którzy dobili do 10 pkt. proszeni są o wystawienie w sb rzeczy za 10sd+prow. z rezerwacją dla 96lala96.
Gratuluję i dziękuję Elizaloss za komentowanie, co sprawia wielką przyjemność gdy ma się tak wiernego czytelnika.
Dziękuję też wszystkim czytelnikom, za jakikolwiek objaw tego, że  doceniacie moją pracę.


A teraz stylizacja :)







Blazer - Archive
Koszula - Bizou
Szorty - Bizou
Naszyjnik - Bizou
Buty - Pretty n' Love
Torba - DKNY + LE




Lana Del Rey - Without You


8 komentarzy:

natalia..27 pisze...

Strasznie podoba mi się ten kołnierzyk ! *-*

Stylizacja może być :3

Madzia17x pisze...

Koszula jest śliczna, tak jak stylizacja :] Bardzo mi się podoba!
Madzia17x

Anonimowy pisze...

cudowna torba

Ada17 pisze...

Ładnie. Podobają mi się szorty.

Elizaloss pisze...

Dziękuję! Niestety, też trochę zaniedbałam komentowanie notek, ponieważ matura, matura, matura... Ale cieszę się, że znów mogę to robić :D

Madynes/LadyPrincesslov pisze...

Mnie się ta stylizacja baaardzo podoba ;D Kocham ten blazer i tą bluzkę ;3

Diana pisze...

spodenki fajne :D

singiel pisze...

Zazdroszczę torebki

singiel